פתרונות בישום לחדרי שירותים

בישום למשרד

מטבע הדברים, חדר השירותים שלנו הוא חדר הזקוק לפתרונות בישום על בסיס קבוע – כאלה אשר יוכלו לנטרל ריחות רעים מחד, אך גם יבשמו את החלל מאידך. בשל העובדה שאנו לא נמצאים בחדר השירותים ברוב שעות היממה ואין לי אפשרות לבשם אותו ידנית, פתרון הבישום האידיאלי לחדרים כאלה יהיה לרוב פתרון בישום שנחשב ל"עצמאי" יחסית ואינו דורש תחזוקה רבה. להלן מספר רעיונות לפתרונות בישום כאלה לחדרי שירותים.

דפי ריח, פניני ריח וסבוני ריח

דפי ריח, פניני ריח וסבוני ריח עובדים כולם על עיקרון זהה – הפריטים עצמם מבושמים, וכאשר ממקמים אותם בחדר מסוים, הם מפיצים מעט מאותו הבושם לחלל החדר עד שהם מתבלים. מצד אחד, מדובר בשיטה יעילה לבישום חללים, שכן אנו כמעט ולא נדרשים להתעסק עם הפריטים הללו, וההחלפה שלהם מתבצעת רק לאחר תקופה של מספר שבועות או חודש. עם זאת, חשוב לזכור כי על אף שפריטים אלה מפיצים בושם לחלל החדר, מדובר בכל זאת בריח מעודן יחסית, אשר אינו מסוגל באמת לבשם את החלל ובד בבד לנטרל ריחות לא טובים – ובייחוד כאשר חדר השירותים גדול יחסית. מסיבה זו, מדובר בפתרון חלקי בלבד לבישום החלל בחדר השירותים.

מטהר אוויר

מטהר אוויר הוא מכשיר שמטרתו לטהר את סביבת החדר שבו הוא ממוקם, ובכלל זה לנטרל עשן, נבגי עובש הנישאים באוויר, אבק ועוד. על אף שמדובר במכשיר נהדר שמטרתו לשמור על הבריאות שלנו, מדובר בכל זאת במכשיר שמטרתו העיקרית היא לטהר את האוויר ולנטרל ריחות לא נעימים שמתעוררים בו, אך לא לבשם אותו. מסיבה זו, מדובר בפתרון פחות אידיאלי כשהעניין נוגע ספציפית לחדרי שירותים.

מפיץ ריח חשמלי

מפיץ ריח חשמלי הוא אחד מהפתרונות החדשניים ביותר לבישום חללים שקיימים כיום. מדובר במכשיר הפועל על בסיס סוללות או חיבור ישיר לחשמל, ומטרתו להפיץ כמות מדודה של בישום לחלל החדר בפרקי זמן קבועים, בהתאם להגדרות שנבחרו על ידי המשתמש. מפיצי הריח החשמליים מגיעים במגוון של סגנונות ועיצובים ומכילים פונקציות רבות – כתלות בסוג המכשיר וביכולות שלו.