ספריי ריח למשרד

בישום למשרד

רובנו נרתעים משימוש בספריי ריח שלא בחדרי השירותים. עם זאת, כיום, עם הטכנולוגיה המתקדמת והצורך ההולך וגובר בבישום חללים, הרי שקיים ספריי ריח בריחות רבים ומשתנים, מרביתם מתאימים גם עבור בישום חללים ביתיים, חללים במשרד, בעסק, בחנויות ולמעשה – בכל מקום בו נרצה לבשם חלל כלשהו. אחד הדברים החשובים ביותר במשרד הוא שמירה על הניקיון ועל תחושה נעימה ונקייה בקרב כלל המשרד, וזאת על מנת להבטיח חווית עבודה מהנה ונעימה עבור העובדים במשרד, ולהבטיח כי לקוחות המגיעים למשרד יתרשמו ממנו לטובה.

למה אנו זקוקים לספריי ריח למשרד?
בדרך כלל, במשרדים אנו נקבל לקוחות. חשוב מאוד לזכור כי רושם ראשוני הוא הכל, והוא זה שיקבע את יחסו של הלקוח אלינו בהמשך. משרדים נקיים, נעימים ומבושמים, יותירו על הלקוח רושם חיובי ביותר, ואילו משרדים שאינם נתפסים כהיגייניים או נעימים, עלולים להבריח את הלקוח בקלות ולגרום לו לא לחזור לאותו משרד לעולם. חשוב להבין כי חוש הריח הינו חוש אינטואיטיבי למדיי, המתקשר באופן ישיר לתחושות שלנו. בכוחו להזכיר לנו מאורעות נשכחים, ליצור בנו תחושות של נוסטלגיה, אושר, שמחה, עצב ואף בחילה. מסיבה זו, יש לוודא כי חלל המשרד תמיד מבושם בניחוח עדין ולא חזק מדיי – כלומר, כזה שיגרום ללקוחות ליהנות מהכניסה למשרד ולרצות להישאר בתוכו כמה שיותר, או לחילופין – לחזור אליו בעתיד. ריח נעים מהווה את אחת מאבני המפתח של רושם ראשוני חיובי, ולכן – אין להקל בו ראש לעולם.

איזה ספריי ריח למשרד כדי לרכוש?
בכל הנוגע לבישום החלל במשרד, ישנם שני פרמטרים עיקריים בהם יש להתחשב: הריח איתו נבחר לבשם את חלל המשרד, ושיטת הבישום בה נבחר על מנת לבשם את חלל המשרד.
• ריח – כדאי מאוד לרכוש ספריי ריח למשרד שאינו מזכיר בישום בחדרי שירותים. כלומר, עבור המשרד, רצוי לבחור ריח "רענן" יותר, כמו אורן, פריחה עדינה, ריחות של אוקיינוס או ים וכדומה. כמובן שחשוב מאוד להקפיד על בישום חדרי השירותים במשרד גם כן.
• שיטת הבישום – קיימות דרכים רבות לבישום המשרד, הטובה שבהן הינה ספריי ריח אוטומטי למשרד. מדובר במתקן פשוט אך מתוחכם למדיי, אליו ניתן להכניס מיכל לחץ של ספריי ריח. המתקן מתיז בכל כמה דקות או שעות (לפי בחירתכם) כמות מדודה של ספריי ריח לאוויר, עניין המותיר את המשרד מבושם בניחוח עדין בכל שעות היממה, מבלי להכביד עליו יותר מדיי בריח.