ספריי ריח ידני או מפיץ ריח חשמלי?

בישום למשרד

בשנים האחרונות, מפיצי הריח החשמליים פרצו לחיינו בסערה והפכו לנפוצים במקומות רבים – הן בבתים פרטיים והן בבתי עסק. עם זאת, לא כולם מכירים את המכשירים הללו ומבינים את ההבדל בינם לבין ספריי ריח ידני. בדיוק מסיבה זו, ריכזנו עבורכם מדריך מפורט, אשר מסביר את ההבדל בין שתי שיטות בישום החללים הללו, כך שתוכלו לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר בעת בחירה של אחת מהן לצורך בישום חלל מסוים. לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

ספריי ריח ידני

כולנו מכירים את ספריי הריח הידני הפשוט, בו לרוב אנו עושים שימוש בחדר השירותים. מדובר לרוב בספריי בושם חזק למדיי, שמטרתו לנטרל ריחות לא נעימים בחלל החדר כאשר אנו עושים בו שימוש. על אף שמדובר באמצעי אפקטיבי למדיי לנטרול ריחות לא נעימים, ריחו של ספריי הריח הידני הוא לרוב חזק ומשתלט. בנוסף, עצם העובדה שמדובר בספריי ידני, עליו עלינו ללחוץ באופן עצמאי – גורמת לבישום לא אחיד בחלל החדר ולכך שכאשר אנו עושים שימוש בספריי, החדר יהיה מבושם יתר על המידה, וכאשר אנו לא עושים בו שימוש – החדר ככל הנראה ידיף ניחוח לא נעים. על אף שמדובר בפתרון חסכוני למדיי, שכן עלותו נמוכה במיוחד, מדובר בפתרון בישום שאינו מאוד אפקטיבי לזמן ממושך.

מפיצי ריח חשמליים

מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים קטנים וחכמים, אשר נוצרו למטרה אחת ויחידה: בישום חלל החדר שבו הם מותקנים. מפיצי הריח בנויים כך שהם מכילים מקום לספריי ריח ייעודי המותאם למכשיר, וכמו כן חיבור לחשמל או מקום ייעודי לסוללות. ברוב מפיצי הריח, ניתן לקבוע את תדירות ועוצמת הריח המופץ לחלל החדר – כך שניתן להתאים אותם למגוון סוגים של חללים. לאחר כוונון ההגדרות, הכנסת ספריי הריח וחיבור למקור חשמל, מפיץ הריח החשמלי יפיץ כמות מדודה מספריי הריח לחלל החדר בפרקי זמן קבועים, וכך יותיר את החדר מבושם בכל שעות היממה – אך יחד עם זאת לא מבושם יתר על המידה. באופן זה, יצליח מפיץ הריח לנטרל ריחות לא נעימים ובד בבד לבשם את החלל, מבלי שנידרש להיות נוכחים בחדר.