ספריי ריח אוטומטי

בישום למשרד

ספריי ריח אוטומטי הינו למעשה ספריי ריח, המוכנס למכשיר הלוחץ עליו באופן אוטומטי בכל מספר דקות או שעות – לפי בחירת המשתמש. מדובר במטהר אוויר מתוחכם למדיי, המתיז כמות מדודה של ספריי לחלל החדר, ובכך מונע את בזבוז הספריי ואת הריח המבושם מדיי הקיים לרוב בחדרי שירותים רבים, בשל פיזור כמות גדולה מדיי של ספריי.

ההבדל בין ספריי ריח אוטומטי לספריי ריח רגיל
כולנו מכירים את מטהרי האוויר הרגילים, המיועדים לרוב לחדרי השירותים. בדרך כלל, מדובר במיכל לחץ בגודל אחיד, בו קיים ספריי ריח. את הספריי אנו מתיזים באופן ידני לחלל החדר לפי הצורך. בניגוד לספריי הרגיל אותו אנו מתיזים בעצמנו, הרי שספריי הריח האוטומטי פועל באופן אוטומטי, ומתיז כמות מדודה של ספריי לחלל החדר בכל פרק זמן מסוים. עניין זה מבטיח שבישום החדר ייעשה במידה נכונה ולא במידה מוגזמת, מונע את בזבוז הספריי ומשאיר את החדר מבושם בכל שעות היממה – גם כאשר אנו לא נמצאים בחדר על מנת לבשם אותו. את ספריי הריח הרגיל, לעומת זאת, נצטרך להתיז באופן ידני, עניין העלול להוציא כמות גדולה מדיי של ספריי לחלל החדר ולגרום לריחות בישום חזקים מאוד, העלולים לעורר אצל אנשים מסוימים בחילה. בדרך כלל, ספריי הריח האוטומטי מחזיק מעמד לזמן רב יותר (כחודש בממוצע, תלוי בכמות הפעמים שהגדרנו למכשיר להתיז את ספריי הריח לחדר) לעומת ספריי הריח הרגיל.

כמה זה עולה לנו?
בניגוד למה שנהוג לחשוב, ספריי ריח אוטומטי אינו יקר משמעותית מספריי ריח רגיל, ולעיתים הוא אף זול יותר. מדובר בהשקעה חד פעמית על מכשיר ספריי הריח האוטומטי (השקעה כספית מזערית ביותר – כמה עשרות שקלים). לאחר מכן, נוכל להכניס למתקן ספריי הריח, ספריי בריחות משתנים לפי הצורך. היות והמתקן מוציא כמות מדודה של ספריי ריח לאוויר בכל פרק זמן מוגדר מראש, הרי שבאופן זה, אנו מבזבזים פחות מספריי הריח, ויוכלים להותיר את החדר אותו אנו רוצים לבשם, מבושם במשך על שעות היממה. לכן, מדובר בהשקעה משתלמת למדיי, שכן לאחר קניית המכשיר, אנו צפויים לחסוך כמה עשרות שקלים בכל חודש.

היכן ניתן לקנות ספריי ריח אוטומטי?
את ספריי הריח האוטומטי ניתן לקנות במרבית רשתות הפארם או לחילופין, ברחבי רשת האינטרנט. קיימות חברות רבות אשר מייצרות ספריי ריח אוטומטי. רצוי לבחור בחברה איכותית, על מנת להבטיח את עמידותו של מתקן ספריי הריח לאורך זמן רב.