נטרול ריחות רעים בחדרי שירותים: איך תעשו זאת באופן האידאלי?

בישום למשרד

ריחות רעים בחדר השירותים הם תופעה ידועה, עמה רובנו נאלצים להתמודד על בסיס קבוע. על אף שכיום קיימים מגוון של מנגנונים להתמודדות עם ריחות לא נעימים בכלל ובחדר השירותים בפרט, אין ספק כי חלק מהמנגנונים הללו אינם מצטיינים בחסכון כלכלי או בנטרול הריחות באופן יעיל וחד משמעי. אז כיצד בכל זאת ניתן לנטרל את הריחות הרעים בחדר השירותים לכל אורך היום, מבלי שנידרש לבצע פעולות תחזוקה מורכבות או לבזבז על כך הון תועפות? לפניכם המדריך השלם.

מהם האמצעים הקיימים כיום לבישום חדרי שירותים?

מטבע הדברים, כיום קיימים לא מעט אמצעים ואביזרים שבאמצעותם ניתן לבשם את חדר השירותים, כאשר הבולטים שבהם הם תרסיסי ריח או אביזרים מבושמים שמטרתם להפיץ ריח נעים בחלל החדר – כמו למשל פניני ריח, סבוני ריח ודפי ריח. הבעיה העיקרית עם סוגי הבישום הללו היא שהם דורשים תחלופה גבוהה יחסית, כמו גם פעולות תחזוקה רבות, והתמורה המינימלית שהם מעניקים לנו, אינה שווה באמת את ההוצאה הכלכלית או את ההשקעה המנטלית והפיזית בבישום החלל. בדיוק מסיבות אלה, הומצא "דור חדש" של אמצעי בישום חללים: מפיצי ריח חשמליים.

מהם מפיצי ריח חשמליים?

מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים חכמים, אך יחד עם זאת פשוטים להפליא. המכשירים מכילים מקום ייעודי לתרסיס בושם ולסוללות, ופונקציה מיוחדת שבאמצעותה המשתמש מחליט על תדירות הפצת הריח לחלל החדר. לאחר הכנסת הסוללות וספריי הריח וקביעת ההגדרות, המכשירים פועלים באופן עצמאי לחלוטין ומבשמים את חלל החדר שבו הם מותקנים לכל אורך שעות היממה.

מהו היתרון של מפיצי ריח חשמליים על פני פתרונות אחרים לבישום חללים?

למפיצי ריח חשמליים מספר יתרונות על פני פתרונות בישום אחרים:
• חסכון בכסף – מפיצי הריח החשמליים עושים שימוש בכמות קטנה מאוד של חשמל ושל תרסיס הבישום.
• פעולה עצמאית – בשונה מתרסיסי בושם ידניים או מאמצעי בישום רבים אחרים, מפיצי הריח החשמליים פועלים באופן עצמאי לחלוטין ואינם דורשים מאתנו לבצע אף פעולה, פרט להחלפת הסוללות וספריי הריח אחת לחודש ועד שלושה חודשים.
• נטרול ריחות רעים בכל שעות היממה.