מפיצי ריח לחנויות

בישום למשרד

כיום, עם התחרות הגוברת בשוק כמעט בכל הקטגוריות וסוגי העסקים, הרי שכולנו מחפשים דרך טובה יותר למתג את המוצר אותו אנו מוכרים במסגרת העסק שלנו, או לחילופין – כחנות. אחת הדרכים החדשות בעזרתן ניתן לשווק ולמתג עסק הינה באמצעות ריח. מסיבה זו בדיוק, קיימות חנויות רבות הבוחרות להתקין מפיצי ריח ברחבי החנות. מפיצי ריח לחנויות מסייעים בקבלת תחושה נעימה יותר בעת הכניסה לחנות, בבישום החנות במהלך כל שעות היממה ובמניעת ריחות לא נעימים או כיסוי על ריחות לא נעימים העלולים להתעורר בחלל החנות, בשל מגוון סיבות שונות כמו עובש, אבק, לכלוך, ריחות של זיעה וכדומה.

מהם מפיצי ריח לחנויות?
מפיצי ריח לחנויות הינם מתקנים שמטרתם לפזר לחלל החדר כמות מדודה של ריח נעים בכל מספר דקות או שעות (בהתאם, כמובן, לגודל החנות ולמספר מפיצי הריח הקיימים בה). לרוב, מדובר במפיצי ריח חשמליים, הפועלים באמצעות סוללות או בטריות. בתוך מתקן מפיץ הריח קיים מקום ייעודי בו יש להתקין ספריי ריח כלשהו לבחירתנו. המתקן עצמו לוחץ על ספריי הריח בכל מספר דקות או שעות (לפי איך שבחרנו להגדיר את מתקן מפיץ הריח, כמובן). לחלל החדר משתחררת כמות מדודה של ספריי, המפזרת ריח נעים לחנות מבלי להכביד עליה או לתת תחושה הדומה לבישום בחדרי שירותים, היות והריח אינו חזק מדיי.

מדוע אנו זקוקים למפיצי ריח לחנויות?
כיום, אין ספק כי מפיצי ריח לחנויות הינם מוצר הכרחי בכל חנות. בשל התחלופה הגבוהה של האנשים הנכנסים והיוצאים מהחנות והעובדה שהחנות פתוחה במשך שעות רבות מהיממה, כמעט בלתי נמנע שייכנסו ריחות לא נעימים לחנות בדרך כזו או אחרת. חשוב מאוד להבין כי ריחות לא נעימים בחלל החנות עלולים להרתיע אנשים רבים מלהיכנס לחנות או להישאר בתוכה, אפילו אם הם זקוקים למוצרים הנמצאים בחנות באופן דחוף. מרבית האנשים יעדיפו לבצע את הקנייה באופן זריז ככל הניתן ולצאת מחנות שמריחה לא טוב במהירות, עניין העלול לפגוע משמעותית בהכנסות של החנות ולצמצם את היקף הלקוחות הקונים בה.

חדרי הלבשה
מפיצי ריח לחנויות הינם מוצר הכרחי ביותר בכל חנות בה קיימים חדרי הלבשה, שכן זהו מקום "מועד לפורענות", בו עלולים להתעורר ריחות רעים או לא נעימים בקלות ובמהירות. מפיצי האוויר מבטיחים מעין כיסוי על הריח הרע העלול להתעורר בחדרי ההלבשה, וכמו כן – בישום עדין שלהם במהלך כל שעות היממה.