מפיצי ריח לבית

בישום למשרד

ריח נעים הינו משהו שכולנו מגיבים אליו בצורה טובה, באופן אוטומטי. בימינו, כמעט ולא קיים בית בו לא קיימים מפיצי ריח כלשהם, שמטרתם לפזר ריח נעים לחלל בו הם קיימים. לרוב, אותם מפיצי הריח קיימים בעיקר בחדרי השירותים, וזאת על מנת שנוכל לבשם את החדר בצורה טובה ולכסות על ריחות לא נעימים, שמטבע הדברים קיימים בו באופן קבוע. אנשים רבים אינם מודעים לכך, אך את מפיצי הריח ניתן להתקין גם בחדרים אחרים בבית – אפילו בסלון, במטבח ובחדרי השינה. הרי לפניכם כמה דברים שחשוב לדעת על מפיצי ריח לבית.

מפיצי ריח לבית – למה זה כל כך חשוב?
כפי שצוין, ריח טוב הינו דבר חשוב, אליו כולנו מגיבים. היות וחוש הריח הינו חוש אינטואיטיבי במיוחד, הרי שביכולתו להשפיע על התחושות והרגשות שלנו. כך, למשל, ריחות לא נעימים עלולים ליצור תחושה לא נעימה בגוף שלנו, לעיתים עד כדי בחילה. לעומת זאת, ריחות נעימים או "מרגיעים", מייצרים בגוף תחושות נעימות יותר, שחרור, רוגע ועוד. למעשה, גם ברפואה האלטרנטיבית נעשה שימוש בחוש הריח על מנת להרגיע, למקד ועוד. עניין זה מוכיח את חשיבותו של חוש הריח ואת השפעתו על נפש האדם, שמקושרת אוטומטית לגוף האדם. בדיוק מסיבות אלה, קיומו של ריח נעים ועדין בבית הינו עניין חשוב מאין כמותו. מעבר לעובדה שאיש מאיתנו אינו שש להיכנס לבית שאינו מריח טוב, ריחות טובים בחלל הבית גם יותירו בנו תחושות נעימות יותר בעת הכניסה לבית או השהייה בו. תחושות אלה יסייעו להשריש בנו רוגע ושלווה – עניין חשוב מאין כמותו בקצב החיים התוסס של ימינו.

מהם מפיצי ריח חשמליים או אוטומטיים?
מפיצי ריח חשמליים או אוטומטיים הינם מפיצי ריח הפועלים לרוב על סוללות. מדובר במתקן חכם מאין כמותו, אליו מכניסים ספריי ריח כלשהו. המתקן לוחץ על הספריי באופן אוטומטי כל מספר שעות או דקות (לפי הקונפיגורציה אותה בחרנו), ומפזר כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר – כלומר, מבשם את החדר מבלי שנידרש ללחיצה על ספריי הריח בעצמנו. למרות שנהוג לחשוב שמקומם של מפיצי הריח הינו בחדר השירותים בבית בלבד, הרי שכיום, קיימים בשוק מטהרי האוויר מגוון רחב של מפיצי ריח, בריחות שונים ומשתנים. כך, למשל, ניתן למצוא מפיצי ריח בריחות של פריחה, פירות, עצי אורן ואף ים או אוקיינוס, עניין המסייע בהתאמתם לכל חדר לבית לפי בחירתנו.