מפיצי ריח חשמליים

בישום למשרד

מפיצי ריח חשמליים הינם, למעשה, מפיצי ריח הפועלים בטכנולוגיה חשמלית כלשהו – כלומר, בחיבור לחשמל או לחילופין לסוללות. מטרתם של מפיצי ריח אלה הינה להפיץ ריח טוב לחלל החדר. במרבית המקרים, נמצאים מפיצי הריח החשמליים בשימוש בחדרי שירותים בעיקר. עם זאת, את מפיצי הריח החשמליים ניתן להתקין בכל חדר בבית, במשרד ובכל מקום אחר בו תחפצו לפזר ריח נעים. השימוש במפיצי ריח חשמליים כיום נפוץ גם בבתי עסק וחנויות רבות, כחלק מאסטרטגיית השיווק והמיתוג באמצעות ריח. הרי לפניכם מספר פרטים חשובים שכדאי לדעת על מפיצי ריח חשמליים.

מפיצי ריח חשמליים – איך זה עובד?
מפיצי הריח החשמליים בנויים למעשה כמתקן פשוט, אליו ניתן להכניס סוללות, או לחילופין – לחבר לחשמל. בתוך מתקן זה, קיים מעין שקע אליו ניתן להכניס ספריי ריח כלשהו. המתקן פועל כך שהוא לוחץ על ספריי הריח בכל מספר דקות או שעות, לפי בחירת המשתמש, וכך, כמות מדודה של ספריי מתפזרת אל עבר חלל החדר ומבשמת אותו בניחוח עדין. היות וכמות הספריי המתפזרת לחלל החדר הינה כמות מדודה של ספריי, לא נוצר מצב בו יש ריח חזק או מבושם מדיי בחדר, כמו שיש בחדרי שירותים רבים בהם נעשה שימוש במטהר אוויר רגיל. בניגוד למטהרי אוויר הרגילים, עליהם עלינו ללחוץ ואין לנו שליטה רבה על כמות הספריי היוצאת מהם, הרי שמפיצי ריח חשמליים מתיזים אל עבר חלל החדר את כמות ספריי הריח האופטימאלית לבישום חללים.

צריכת חשמל במפיצי ריח חשמליים
בניגוד למה שנהוג לחשוב, מפיצי הריח החשמליים אינם גוזלים חשמל רב ואינם גומרים את הסוללה באופן מהיר. למעשה, במפיצי ריח חשמליים סטנדרטיים, סוללות רגילות ביותר יכולות להחזיק מעמד לתקופה של חודשים ואף יותר מכך, תלוי בתכיפות אותה אתם מגדירים במכשיר לפיזור ספריי הריח. לרוב, בחירה בפיזור ספריי הריח בכל חצי שעה, תגרום לכך שהסוללות יתפקדו בצורה טובה ויעילה במשך שלושה חודשים בממוצע.

למה כדאי לקנות מפיצי ריח חשמליים?
מפיצי ריח חשמליים הינם מפיצי ריח נוחים במיוחד. מפיצי ריח אלה, חוסכים לנו את ההתעסקות התמידית בבישום חללים – חלל חדר השירותים במיוחד, ומסייעים לנו לשמור על ריח נעים ועדין בחדר במשך כל שעות היממה. בנוסף, בשל כמות הספריי המדודה אותה מפזרים מפיצי האוויר החשמליים, ספריי הריח מחזיק מעמד לזמן רב יותר (תקופה של חודש בממוצע), עניין העשוי לחסוך לנו בהוצאות רבות.