מפיצי ריח חשמליים – סוגים פונקציות ועלויות

בישום למשרד

כמעט שאין אדם שלא שמע כיום על מפיצי ריח חשמליים. מדובר במכשירים קטנים אך חכמים, אשר מבשמים את חלל החדר שבו הם מותקנים בכל שעות היממה, ומאפשרים לנו ליהנות מסביבה נעימה, נקייה ומנוטרלת מריחות רעים. אז אילו סוגי מפיצי ריח חשמליים קיימים כיום, מהן הפונקציות שהם מאפשרים למשתמש ומהן העלויות של המכשירים הללו? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מפיצי ריח חשמליים – הסוגים

כאשר אנו חושבים על מפיצי ריח חשמליים, הדבר הראשון שאנו נוטים לחשוב עליו הוא המכשיר הפשוט העשוי פלסטיק, אשר בתוכו מותקן ספריי ריח או בושם. על אף שמדובר במפיץ ריח חשמלי פופולרי במיוחד, כדאי לדעת כי כיום, קיימים סוגים נוספים של מפיצי ריח חשמליים, אשר פועלים באופן מעט שונה. דוגמא טובה למפיצי ריח כאלה, היא מפיצי ריח באמצעות שמן. בדומה למפיצי הריח החשמליים, גם מפיצי ריח אלה פועלים על בסיס חשמלי, אלא שהם משמשים יותר כמו מבערים לשמנים ארומטיים. בתוך מפיצי הריח הללו ניתן לטפטף כמה טיפות של שמן ארומטי לבחירתנו, והם ידאגו להפיץ את אדי הריח לחלל החדר, על מנת לבשם אותו ולנטרל ריחות לא נעימים.

הפונקציות

מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים פשוטים לרוב, אך עם זאת, ברוב מפיצי הריח קיימת פונקציה שתאפשר לנו לשלוט על תדירות או על עוצמת הפצת הריח לחלל החדר. במכשירים מתקדמים יותר ניתן יהיה לקבוע גם הפסקות יזומות, לצורך חיסכון בחשמל ובחומר הבישום. כך או כך, חשוב לוודא שלמשתמש יש שליטה מסוימת על הבישום המופץ לחלל החדר, וזאת על מנת שנוכל להימנע מבישום יתר – שיגרום לאפקט ההפוך מזה שאנו מצפים לו.

העלויות

העלויות של מפיצי הריח החשמליים לרוב לא יהיו גבוהות, ויסתכמו בעשרות שקלים בודדים בחודש. העלות הראשונית של רכישת המכשיר עצמו לרוב תעמוד על כמה מאות שקלים בודדים, ולאחר מכן, כל שנידרש לעשות הוא להחליף את הסוללות ואת בקבוקון הבישום או השמן הארומטי אחת לתקופה. בשונה מאמצעי בישום חללים אחרים, מדובר בפתרון חסכוני ביותר, אשר מאפשר לנו לבשם חללים בעלות מינימלית.