מפיצי הריח החשמליים שאתם חייבים להכיר

בישום למשרד

כולם כבר יודעים כי מפיצי ריח חשמליים הם אחת הדרכים הטובות, החסכוניות והיעילות ביותר לבישום חללים – גדולים כקטנים. בדיוק מסיבה זו, כיום קיימים מגוון של מפיצי ריח חשמליים, המותאמים לצרכים ולשימושים שונים. לפניכם כמה סוגים של מפיצי ריח חשמליים שאתם פשוט חייבים להכיר.

מפיץ ריח באמצעות התזה

מפיץ ריח באמצעות התזה הוא מפיץ הריח הקלאסי, הפועל לרוב על בסיס של סוללות וספריי ריח ייעודי המותאם אליו. מרבית מפיצי הריח החשמליים הללו מכילים גם פונקציה, אשר באמצעותה יכול המשתמש לשלוט על תדירות הפצת הריח לחלל החדר. המכשיר פועל כך שאנו מכניסים אליו את הסוללות וספריי הריח, קובעים את תדירות הפצת הריח ותולים את המכשיר בפינה אסטרטגית בחדר. משם והלאה – המכשיר עושה עבורנו את כל העבודה, ומבשם את חלל החדר שבו הוא נמצא לכל אורך היום, בפרקי זמן קבועים.

מפיץ ריח כפול

מפיץ ריח כפול דומה במהותו למפיץ הריח באמצעות התזה, אלא שבשונה ממנו – מפיץ ריח זה גדול יותר ומכיל שני מתזים, אשר באמצעותם, הוא מסוגל לבשם חללים גדולים במיוחד. לרוב, מפיץ ריח כפול יהיה בשימוש בבתי עסק שונים – כמו למשל חנויות או משרדים.

מפיץ ריח באמצעות שמן ארומתרפי

מפיץ ריח חשמלי באמצעות שמן ארומתרפי, הוא מכשיר המבוסס על תמציות ריח של שמנים ארומתיים. המכשיר פועל כך שיש להכניס אליו מים עד הסימון שיש על גבו, להוסיף מספר טיפות שמן ולהפעיל את המכשיר. כאשר המכשיר דולק, לרוב תתלווה אליו תאורה יפה, אשר תחזק את החוויה כולה. לאחר ביצוע הפעולות הללו והדלקת המכשיר, הוא יפעל במשך חצי דקה, ייכבה לחצי דקה וחוזר חלילה. באופן זה, הוא יפיץ כמות מדודה וטובה של ריח לחלל החדר, מבלי להעמיס על החדר בריחות.

מפיץ ריח באמצעות אוויר

מפיץ ריח באמצעות אוויר הוא מפיץ ריח הפועל על ידי מאוורר פנימי, אשר יכול לפעול ללא הפסקה, או לחילופין – בהפסקות קבועות וקצובות. בתוך המכשיר קיים אלמנט כלשהו המייצר ריח, וכאשר המאוורר דולק, הוא למעשה "דוחף" את אותו ריח החוצה, וכך גורם לבישום חלל החדר.