מפיץ ריח קפה

בישום למשרד

על אף שרובנו לא נוטים לחשוב על כך או אף מודעים לכך, חוש הריח שלנו הוא חוש עוצמתי במיוחד. בדומה מאוד לשאר החושים שלנו, גם חוש הריח שלנו משמש אותנו לצורך הבנת העולם, הישמרות מפני סכנות והערכת הסביבה הקרובה אלינו. תכונות אלה של חוש הריח, לא רק מסייעות לנו לשמור על עצמנו ועל בריאותנו, אלא גם ניתנות לשימוש למגוון של צרכים אחרים – כמו למשל רגיעה, עוררות ועוד. למעשה, ניתן לרתום את חוש הריח לטובתנו, כך שהוא ישפיע על מצב הרוח שלנו ואף האנרגיה שלנו כשאנו זקוקים למעט סיוע. איך עושים זאת ומה הקשר למפיץ ריח קפה? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

כיצד נרתום את חוש הריח לטובתנו?

כאמור, לחוש הריח ישנה השפעה עצומה על גוף האדם. כך, למשל, כאשר אנו מריחים ריחות לא טובים – אנו עלולים לחוש מגוון של תחושות לא נעימות, החל מאי שקט ועד לבחילות וכאבי ראש. לעומת זאת, כאשר אנו מריחים ריחות נעימים, אנו יכולים לחוות תחושות של שמחה ורוגע. שימת לב לניואנסים הללו, כמו גם לריחות שהגוף שלנו יותר אוהב ומתחבר אליהם, יכולה לסייע לנו ליצור את התחושות הרצויות לנו או לכל הפחות להיפטר מתחושות לא נעימות.

למה דווקא קפה?

ריח של קפה נחשב לריח מעורר וממריץ, ולא בכדי. למעשה, במחקרים שונים נמצא כי גם אם אנו לא שותים קפה ורק מריחים אותו, המוח שלנו עשוי להגיב בעוררות מוגברת ובמרץ. מסיבה זו, מפיץ ריח קפה מהווה פתרון נהדר למצבים בהם אנו צריכים לעשות משהו אך חשים חסרי אנרגיה. לחילופין, מפיץ ריח קפה יכול לשמש תלמידים וסטודנטים שלומדים למבחנים ומתקשים להישאר מרוכזים במהלך הלמידה. התקנה של מפיץ ריח קפה באזור הלימודים, עשויה לסייע מהותית בהתמודדות עם קשיים אלה, ולתרום ללמידה אפקטיבית וטובה יותר.

למה דווקא מפיץ ריח?

בשונה משקית של קפה טחון, אותה יש לפתוח ו"להסניף" אחת לכמה דקות, מפיץ ריח קפה יסייע להפיץ בחדר ריח של קפה לכל אורך היום, מבלי שנידרש לבצע אף פעולה אקטיבית לשם כך. ריח הקפה הקונסיסטנטי בחלל, הוא זה שיגביר את תחושת העוררות והנמרצות של הגוף, ויסייע לנו להשיג את מטרתנו באופן קל יותר.