מפיץ ריח לחדר מדרגות

בישום למשרד

חדרי מדרגות בבנייני מגורים או בבנייני משרדים, הם כבר מזמן לא אותם חדרי המדרגות שאנו מכירים מהעבר. כיום, רוב חדרי המדרגות מתאפיינים בעיצוב מרשים, מראה מלוטש ונקי וריצוף איכותי, כאשר לעיתים קרובות, לכל אלה מלווה ריח רענן ונעים, אשר יוצר בחדר המדרגות אווירה יוקרתית ומיוחדת. על אף שאנשים רבים אינם מודעים לכך, הריח הטוב שקיים כיום בחדרי מדרגות אינו נמצא שם רק על מנת להשלים עבורנו את החוויה. למעשה, למפיצי הריח הקיימים בחדרי המדרגות תפקיד משמעותי וחשוב אף יותר: לנטרל ריחות רעים, ולהותיר את החלל מבושם ונעים בכל שעות היממה. מדוע מדובר בעניין כל כך מהותי, ואיך הוא ניתן לביצוע? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהי החשיבות של בישום בחדרי מדרגות?

על אף שרובנו לא שמים לב לכך, לחוש הריח השפעה גדולה ומהותית עלינו, הן בהיבט הפיזיולוגי והן בהיבט הפסיכולוגי. כאשר אנו מריחים ריחות רעים, אנו אוטומטית נוטים לחוש תחושות לא טובות, שיכולות לבוא לידי ביטוי במגוון של דרכים – החל מאי שקט, חוסר סבלנות ועצבנות, ועד לבחילות, מיגרנות והקאות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שחוש הריח, בדומה לשאר החושים, מתריע בפנינו כאשר הוא מזהה סכנה או סביבה לא בטוחה. סביבה שמדיפה ריח רע, לרוב תסמל לגוף שלנו שעלינו להיזהר מפני זיהומים, בקטריות, עובש ועוד. חדר המדרגות הוא חלל בו קיימת תנועה ערה של אנשים בכל שעות היממה, עניין אשר מטבע הדברים, חושף את החלל הזה למגוון של ריחות שונים. כאשר מוסיפים לכל אלה את הקרבה לרחוב בחוץ, ממנו עלולים להגיע ריחות של עשן וזבל, ואת העובדה שחדר המדרגות לרוב אינו מאוורר כהלכה – הרי שקיבלנו מתכון מנצח לריחות לא טובים, אשר עשויים לגרום לנו לתחושות קשות.

הפצת ריח בחדר המדרגות

הפצת ריח בחדר מדרגות היא ללא ספק פעולה חשוב ומהותית, אותה ניתן לבצע באמצעות מפיצי ריח חשמליים, אשר ישחררו כמות מדודה של בושם לחלל שבו הם מותקנים בפרקי זמן קבועים. באופן זה, מפיצי הריח יוכלו לנטרל ריחות לא נעימים בכל שעות היממה, ובד בבד להעניק לחדר המדרגות ניחוח מעודן ונעים, אשר ישרה בכל אדם שעובר בו תחושות נעימות וטובות.