מפיץ ריח חשמלי לעומת מפיץ ריח רגיל – מה עדיף?

בישום למשרד

אין ספק כי כיום, כמעט ולא קיים אדם שאינו זקוק לפתרון לבישום חללים. בין אם מדובר בבית הפרטי, במשרד או בחנות – מפיצי ריח הם כורח המציאות, שכן הם מאפשרים לנו לא רק לבשם את חלל החדר שבו הם נמצאים, אלא גם לנטרל ריחות לא נעימים העלולים להתעורר בו. כיום קיימים מגוון של פתרונות לבישום חללים, כאשר הנפוצים שבהם הם מפיצי ריח רגילים ומפיצי ריח חשמליים. מהם מפיצי הריח הללו ואיזה מהם נחשב לפתרון בישום החללים האידיאלי? לפניכם כל מה שכדאי לדעת בנושא.

מהו מפיץ ריח רגיל?

מפיץ ריח רגיל הוא מעין פתרון פשוט לבישום חללים, אשר אינו דורש סוללות או חיבור לחשמל. מכשירים אלה מגיעים במגוון של סוגים ועיצובים, חלקם פועלים על בסיס בושם, חלקם על בסיס שמן ריחני, אך לכולם עיקרון זהה: הם מבשמים את חלל החדר שבו הם נמצאים עד שהשמן או הבושם שהם מכילים נגמר. משמעות הדבר היא שמפיצי הריח הללו מפיצים בישום לחלל החדר תמיד, וכל עוד יש בתוכם אמצעי בישום כלשהו – לא ניתן למעשה "לכבות" אותם או לעצור את הריח מלהמשיך להתפשט. בנוסף, אחרי שהשמן או הבושם נגמר, לרוב נידרש לרכוש מפיץ ריח חדש, אם כי קיימים סוגים של מפיצי ריח רגילים להם ניתן לרכוש מילוי באופן נפרד.

מהו מפיץ ריח חשמלי?

מפיץ ריח חשמלי הוא מכשיר חשמלי, הפועל באמצעות סוללות או חיבור ישיר לחשמל. המכשיר מכיל מקום ייעודי לספריי בושם או ריח המותאם ספציפית אליו, וכמו כן פונקציה שבאמצעותה יכול המשתמש לקבוע את תדירות ועוצמת הבישום. המכשיר גם מכיל כפתור, אשר באמצעותו ניתן לכבות אותו לחלוטין ולהימנע מהפצת ריח לחלל החדר כאשר אין לנו צורך בכך. מדובר במכשיר חסכוני למדיי, אשר מאפשר לנו לנטרל ריחות לא נעימים בחדר, ובד בבד לבשם אותו – אך באופן מעודן ובלתי משתלט. כאשר ספריי הריח נגמר, ניתן פשוט לרכוש ספריי ריח חדש – תוך בחירה ממגוון הניחוחות המותאמים למכשיר.

אז מה עדיף?

כפי שניתן לראות, מפיצי הריח החשמליים ומפיצי הריח הרגילים דומים מאוד במהותם, אך יחד עם זאת, מתאפיינים גם במספר הבדלים. בניגוד למפיץ הריח החשמלי, אותו ניתן לכבות, מפיץ הריח הרגיל עובד ללא הפסקה בכל שעות היממה, ולא ניתן לשלוט באמת על עוצמת הבישום שלו. כמו כן, מפיץ הריח החשמלי לרוב יהיה חסכוני יותר, שכן הוא עושה שימוש בכמות מדודה מאוד מתוך ספריי הריח המותקן בו. בסופו של דבר, מדובר בהעדפה אישית ובצרכים האינדיבידואליים שלכם ושל החלל שאותו אתם נדרשים לבשם.