מטהר אוויר לשירותים

בישום למשרד

כמעט ולא קיים בית שאינו משתמש במטהר אוויר לשירותים. מדובר, לרוב, בספריי במתקן לחץ פשוט, המפזר לחלל חדר השירותים ריח נעים, בהתאם לזמן הלחיצה שלנו עליו. מרבית האנשים נוטים לחשוב כי ככל שילחצו על הספריי זמן רב יותר ויפזרו כמות גדולה יותר של ספריי ריח לחדר השירותים, כך יהיה חדר השירותים נעים ומזמין יותר, וישתרשו בתוכו ריחות נעימים של בישום. עם זאת, חשוב לזכור כי הריח מתנדף לאחר מספר דקות, ומכאן שאנו מבזבזים כמות גדולה של ספריי לחינם. בנוסף, אדם שייכנס אחרינו לחדר שירותים אותו בישמנו יתר על המידה, עלול לחוש תחושות לא נעימות בגוף, כמו למשל בחילה, ולסלוד מהריח הקיים בחדר השירותים. אז כיצד נטהר את האוויר בשירותים באופן האופטימלי? הרי לפניכם המדריך השלם.

מטהר אוויר לשירותים – יש גם חשמלי!
לתחום מטהרי אוויר נכנס לפני מספר שנים מטהר אוויר מתוחכם למדיי – מטהר אוויר חשמלי. מדובר במתקן פשוט אך חכם, אליו ניתן להכניס ספריי ריח, בהתאם לגודל המתקן וסוגו. לרוב, חברות המייצרות את מתקני טיהור האוויר הללו מייצרות גם ספריי ריח במגוון ריחות, שיוכלו להתאים למתקן באופן מושלם. את ספריי הריח אנו מכניסים לתוך המתקן, והמתקן לוחץ עליו בכל פרק זמן מסוים אותו הגדרנו מראש בעזרת לחצן או כפתור פשוט. באופן זה, בכל פרק זמן מסוים משתחררת לחלל החדר כמות מדודה של בושם, המסייעת בבישום החלל ובשמירה על ריח טוב ונעים בחדר השירותים במהלך כל שעות היממה, ומבלי שנידרש לבשם את חדר השירותים בעצמנו או באופן ידני.

על מה יש לשים דגש בעת רכישת מטהר אוויר לשירותים?
בעת רכישת מטהר אוויר לשירותים, חשוב מאוד לשים דגש על הריח אותו בחרנו לטובת בישום חדר השירותים. חשוב מאוד שלא לבחור בריחות אגרסיביים מדיי, שכן הם עלולים ליצור ריחות חזקים במיוחד בחדר השירותים, ובייחוד כאשר מדובר בחלל קטן. בנוסף, אם בחרתם לרכוש מטהר אוויר חשמלי לשירותים, כדאי שלא להגדיר את תדירות הבישום באופן תכוף מדיי. לרוב, לחדרי השירותים כדאי לרכוש ריחות רעננים ונקיים, כאלו שיותיר במבקרים בחדר השירותים תחושה של ניקיון ורעננות. ריחות כאלה יכולים להיות ריחות של בריזה של ים, אוקיינוס, פריחת עץ אורן, דשא, פריחה באביב וכדומה. מומלץ מאוד להריח את מטהר האוויר לשירותים בטרם קנייתו, וזאת על מנת שתוכלו לוודא שהוא אכן עונה על כל הדרישות והציפיות שלכם בכל הנוגע לריח שלו.