מטהר אוויר אלקטרוני

בישום למשרד

מטהר אוויר אלקטרוני הינו מטהר אוויר העובד באמצעות חיבור לחשמל, או לחילופין – בטריות. בניגוד למטהרי האוויר הרגילים, מטהר האוויר האלקטרוני יכול להשפריץ לחלל החדר כמות מדודה של ספריי ריח כל מספר שעות או דקות, לפי איך שבחרנו להגדיר אותו מראש. יתרונו העיקרי של מטהר האוויר האלקטרוני הוא שמטהר אוויר זה חוסך לנו את ההתעסקות היום- יומית בטיהור האוויר והפצת ריחות נעימים בחדרי שירותים, משרדים, חדרי מגורים ועוד. את המטהר ניתן לתלות בקלות ובפשטות, ואפילו במקומות נסתרים מהעין, והוא יבצע את עבודתו נאמנה לפי איך שנבחר להגדיר אותו ומיכל הריח שנכניס לתוכו.

מטהר אוויר אלקטרוני – איך זה עובד?
מרבית מטהרי האוויר האלקטרוניים בשוק הינם מטהרי אוויר הפועלים באמצעות סוללות. לרוב, נוכל להכניס את הסוללות בקלות ובפשטות לחזית או לגב המכשיר. מטהר האוויר האלקטרוני אינו צורך חשמל רב, עניין שיבטיח את שמירת כוח הסוללות למשך זמן רב יחסית. באמצעות מתג פשוט, ניתן לקבוע את פרקי הזמן בהם נרצה שמטהר האוויר האלקטרוני יפזר ריח לחלל החדר. כך, למשל, נוכל לבחור שיפזר ריח כל חצי שעה, כל שעה או אפילו כל 10 דק' – בהתאם לגודל החדר ולשימושים הספציפיים אליהם בחרנו לייעד את מטהר האוויר.

לא רק בחדרי שירותים
על אף מה שנהוג לחשוב, מטהרי האוויר כבר מזמן אינם נחלתם של חדרי השירותים בלבד, ולמעשה, יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין מטהרי אוויר אלקטרוניים ברחבי הבית או המשרד שלהם. בזכות הכמות המדודה של החומר הריחני אותו מפזר מטהר האוויר, מתפזר בחדר ריח נעים ועדין, ולא כזה המזכיר בישום של שירותים. עניין זה יעיל במיוחד, היות ומטהר האוויר האלקטרוני יכול לכסות על שלל ריחות רעים העלולים להיווצר בבנייני מגורים או משרדים, כגון ריחות של אבק, עובש וכדומה.

היכן ניתן לרכוש מטהר אוויר אלקטרוני?
בשוק כיום, קיימים יותר ויותר מטהרי אוויר אלקטרוניים. חשוב מאוד להקפיד לקנות מטהר אוויר איכותי, כלומר – כזה שיוכל לתפקד במשך זמן רב, גם כאשר נבחר להפעיל אותו בכל 10 דקות. בנוסף, חשוב לוודא כי החברה ממנה אנו רוכשים את מטהר האוויר האלקטרוני אינה מגבילה את מטהר האוויר לספריי הריח הספציפי אותו היא מייצרת, וכי ניתן להתקין בתוך המכשיר מגוון רחב של ספריי ריח, בריחות שונים לפי בחירתנו. כמו כן, חשוב לבדוק את שיטת ההפעלה של מטהר האוויר האלקטרוני – בטריות או חשמל, ולבדוק כי הוא אכן מתאים לשימושים לשמם אנו רוכשים אותו.