מהם מפיצי ריח חשמליים וכיצד הם פועלים?

בישום למשרד

מפיצי ריח חשמליים הם בין המוצרים המתקדמים ביותר בשוק כיום. מדובר במכשירים קטנים וחכמים, אשר מבשמים את חלל החדר שבו הם מותקנים בכל שעות היממה, ללא צורך בהתערבות אנושית. בשונה מסוגים רבים של מפיצי ריח אחרים הקיימים כיום בשוק, מפיצי ריח חשמליים הם לא רק פתרון יעיל במיוחד, אלא גם חסכוני. לפניכם כל מה שצריך לדעת על מפיצי ריח חשמליים, האופן שבו הם עובדים והעלויות הכרוכות בשימוש בהם.

כיצד מפיצי הריח החשמליים עובדים?

על אף שקיימים כיום מגוון דגמים של מפיצי ריח בשוק, ניתן לומר כי רוב מפיצי הריח החשמליים פועלים על בסיס עיקרון זהה: במכשיר קיים מקום ייעודי לספריי בושם ולסוללות, וכמו כן פונקציה שמטרתה לשלוט על עוצמת או תדירות הפצת הבושם לחלל החדר. בגב המכשיר לרוב יהיה קיים מעין וו או גומחה, שבאמצעותם ניתן יהיה לתלות את המכשיר על הקיר. כמשתמשים, כל מה שנידרש לעשות הוא לרכוש סוללות המותאמות למכשיר (לרוב יהיה מדובר בסוללות אצבע פשוטות) וספריי בושם המותאם למכשיר, בניחוח שאנו אוהבים. לאחר הכנסת ספריי הריח והסוללות, נוכל לקבוע באמצעות כפתור ייעודי את תדירות הפצת הריח לחלל החדר, ומרגע זה ואילך – מפיץ הריח החשמלי יעשה עבורנו את כל העבודה, ויבשם את חלל החדר שבו הוא מותקן בכל שעות היממה. עניין זה יאפשר לנו לא רק לשמור על חדר מבושם, אלא גם לנטרל ריחות לא נעימים באופן שוטף.

מהן העלויות הכרוכות בשימוש במפיצי ריח חשמליים?

מפיצי ריח חשמליים הם פתרון כל כך יעיל לבישום חללים, עד כי רוב האנשים מאמינים כי מדובר בהכרח בפתרון בישום יקר למדיי. עם זאת, מפיצי ריח חשמליים הם למעשה פתרון חסכוני ביותר לבישום חללים, בעיקר תודות למנגנון הפעולה שלהם ולצריכת החשמל הנמוכה שלהם. בשל העובדה שמפיצי הריח משתמשים בכמות מדודה וקטנה של בושם, בקבוקון הבושם המותאם למכשיר לרוב ישמש אותנו לתקופה של כחודש ועד חודשיים. תודות לצריכת החשמל הנמוכה של המכשיר, את הסוללות נידרש להחליף רק לאחר כשלושה חודשים ועד חצי שנה. כאשר מחשבים את העלויות הללו, הן מסתכמות בכמה עשרות שקלים בודדים לחודש בלבד.