מהם הפתרונות המוצלחים ביותר לבישום חללים כיום?

בישום למשרד

כולנו אוהבים להקיף את עצמנו בריחות טובים ונעימים, ויש לכך סיבה טובה: הגוף שלנו מעדיף אוטומטית ריחות נעימים, שכן ריחות רעים למעשה מתריעים בפניו מפני סביבה לא בטוחה או מפני סכנה. מסיבה זו, כיום קיימים מגוון של פתרונות לבישום חללים, חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות. לפניכם כמה מפתרונות הבישום הבולטים ביותר כיום, ולקינוח – פתרון הבישום האולטימטיבי לכל חלל.

פניני ריח ודפי ריח

פניני ריח ודפי ריח עובדים על עיקרון זהה: מדובר באביזרים הספוגים בושם כלשהו, וכשאנו מניחים אותם בחלל מסוים (בעדיפות לחללים קטנים) – הם לרוב מפיצים את הבושם הזה לחלל החדר באופן טבעי, עד שמולקולות הריח מתנדפות ואנו נאלצים לרכוש מוצר חדש. על אף שמדובר בפתרון נחמד לבישום חללים, אין ספק כי פתרון זה אינו עוצמתי דיו ואינו מסוגל להתמודד עם נטרול של ריחות לא נעימים. כמו כן, מדובר לרוב במוצר בעל חיי מדף קצרים יחסית, אשר יש לרכוש לעיתים קרובות, כך שכלכלית – מדובר בעסקה לא כל כך משתלמת.

ספריי ריח

אין ספק כי כולנו מכירים את ספריי הריח הפשוט, אשר קבע לו כבר מזמן מגורי קבע בחדרי שירותים בכל רחבי העולם. על אף שמדובר בפתרון יעיל לנטרול ריחות לא נעימים, מדובר בכל זאת בפתרון בישום אגרסיבי, אשר מותיר את חלל החדר מבושם יתר על המידה. בנוסף, על מנת לנטרל ריחות לא נעימים, אנו נדרשים להיות בחדר וללחוץ על ספריי הריח, והוא אינו מבשם את חלל החדר באופן עצמאי.

מפיץ ריח אוטומטי

מפיץ ריח אוטומטי הוא ללא ספק פתרון בישום החללים האולטימטיבי כיום. מדובר במכשיר אשר פועל באופן אוטומטי לחלוטין, ללא התערבות אנושית, ומפיץ כמות מדודה של בישום לחלל החדר לכל אורך היום, בפרקי זמן קבועים אותם קבע המשתמש. באופן זה, מפיץ הריח מנטרל ריחות לא נעימים בכל שעות היממה, ומותיר את חלל החדר מבושם באופן מעודן, אך יחד עם זאת בלתי משתלט. בשל העובדה שמפיץ הריח עושה שימוש בכמות קטנה ומדודה של בושם, מיכל הבושם לרוב יספיק לתקופה בת חודש, ואילו הסוללות יחזיקו מעמד לתקופה בת כשלושה חודשים – כך שמדובר בפתרון בישום לא רק יעיל, אלא גם חסכוני למדיי.