מהו מפיץ ריח חשמלי?

בישום למשרד

מפיץ ריח חשמלי הוא מכשיר קטן וחכם, שמטרתו לבשם את חלל החדר שבו הוא מותקן לאורך כל שעות היממה, מבלי שניאלץ לגעת במכשיר, להפעיל אותו או לבצע פעולה כלשהי. מדובר באחד מפתרונות בישום החללים היעילים ביותר שקיימים כיום, שכן עלות המכשיר נמוכה, התחזוקה שלו כמעט בלתי מורגשת, והוא מאפשר לנו ליהנות מסביבה ריחנית, נעימה ומנוטרלת מריחות רעים. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

כיצד פועלים מפיצי הריח החשמליים?

מפיצי ריח חשמליים פועלים באמצעות מנגנון מתוחכם אך פשוט למדיי: המכשיר מחובר למקור חשמל, כמו למשל סוללות, ומוכנס אליו ספריי ריח המותאם ספציפית אליו. ברוב המכשירים קיימת פונקציה, שבאמצעותה ניתן לבחור את תדירות או עוצמת הבישום. לאחר הכנסת ספריי הריח, חיבור למקור חשמל, בחירת ההגדרות ותליית או הנחת המכשיר בפינה הרצויה בחדר – הוא למעשה מתחיל לבשם את החלל בפרקי זמן קבועים, מבלי שנידרש לכל פעולה נוספת מצידנו. באופן זה, המכשיר מבשם את החדר מחד, אך גם מנטרל ריחות לא נעימים שמתעוררים בו מאידך – שכן הוא משחרר בישום לחלל החדר בכל שעות היממה.

היכן רוכשים מפיץ ריח חשמלי?

מפיצי ריח חשמליים קיימים כיום במגוון של חנויות ובתי עסק שונים, ולמעשה, הם כה נפוצים עד כי ניתן למצוא אותם אף ברשתות המזון השונות. עם זאת, חשוב להבין כי מפיצי ריח איכותיים, נמכרים בעיקר בבתי עסק המתמחים ספציפית בייצור, ייבוא או שיווק של מכשירים כאלה. בבתי עסק המתמחים ספציפית במפיצי ריח, תוכלו ליהנות ממגוון רחב יותר של מפיצי ריח איכותיים, אשר יוכלו לשמש אתכם למגוון של מטרות שונות – החל מבישום חללים כמו חדר השירותים, ועד לבישום חלל חדר השינה, הסלון הביתי ואף המשרד.

מה העלויות של מפיץ ריח חשמלי?

מפיץ ריח חשמלי הוא מכשיר זול יחסית לתמורה האדירה שהוא מעניק למשתמשים בו. עלויות המכשיר לרוב ינועו בין עשרות שקלים למאות שקלים בודדים, ואילו עלויות התחזוקה יהיו נמוכות מאוד – שכן כל שעלינו לעשות הוא להחליף את הסוללות וספריי הריח כאשר הם נגמרים. את הסוללות לרוב נידרש להחליף לאחר כשלושה חודשים של שימוש אינטנסיבי, ואילו את ספריי הריח לרוב נידרש להחליף לאחר כחודש. מדובר בעלויות תחזוקה שמסתכמות בכמה עשרות שקלים בלבד על בסיס חודשי.