מדוע נוצרים בבית ריחות רעים וכיצד ניתן להיפטר מהם?

בישום למשרד

ריחות רעים בבית הם ללא ספק מטרד רציני. פרט לעובדה שריחות אלה הופכים את השהייה בבית למאוד לא נעימה, הם גם עלולים לגרום לנו לתחושות של חולי, לא פחות. כבני אדם, אנו נמשכים אוטומטית לריחות טובים וסולדים מריחות לא נעימים, והסיבה לכך היא לחלוטין ביולוגית: בדומה לשאר החושים בגוף האדם, גם חוש הריח קיים על מנת להתריע בפנינו מפני סכנות, וכאשר אנו מריחים ריח לא נעים, הגוף שלנו אוטומטית נכנס למצב של מגננה, שכן הוא חש שהסביבה שהוא נמצא בה אינו בטוחה מספיק עבורו. אותה מגננה יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון של דרכים, כאשר דרכי הביטוי הנפוצות ביותר לריח רע הן תחושות של אי שקט, חוסר סבלנות, חוסר ריכוז, כאבי ראש, בחילות ואף הקאות. אז מדוע נוצרים בבית ריחות לא נעימים וכיצד נוכל להיפטר מהם? לפניכם המדריך השלם.

מהן הסיבות לריח לא נעים בבית?

ריח לא נעים בבית עלול להתעורר בשל מגוון של סיבות שונות, כמו למשל קרבה למקור זבל, עשן שנוצר כתוצאה מעישון או בישול, רסיסי אבק ונבגי עובש הנישאים באוויר ועוד. חשוב לזכור כי הבית, בדומה לחללים אחרים, הוא חלל סגור – ומסיבה זו, הסירקולציה בו פחות איכותית, וריחות רעים נוטים "לשהות" בו לזמן ממושך יותר. הדרך הטובה ביותר להיפטר מהריחות הלא נעימים הללו ולבשם את חלל החדר, היא לעשות שימוש בפתרון כלשהו לבישום חללים – כאשר הפתרון החסכוני והיעיל יותר שקיים כיום בשוק הוא מפיצי ריח חשמליים.

כיצד מפיצי ריח חשמליים מסייעים לנו להיפטר מריחות רעים בבית?

מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים חכמים למדיי, אשר פועלים באופן עצמאי לכל אורך היום. המכשיר פועל כך שהוא משחרר כמות מדודה של בישום לחלל החדר, וכך הוא מנטרל ריחות רעים ומבשם את החלל שבו הוא נמצא באופן מעודן ונעים. בשונה מרוב פתרונות הבישום הקיימים כיום בשוק, מפיצי ריח חשמליים הם מכשירים שלא דורשים מאיתנו דבר – פרט להחלפת בקבוקון הבושם והסוללות כאשר אנו נדרשים לכך. לכן, מדובר בפתרון היעיל והחסכוני ביותר לבישום חללים כיום.