כל מה שרציתם לדעת על מפיצי ריח חשמליים

בישום למשרד

מפיצי ריח חשמליים הם ללא ספק הבשורה האחרונה בתחום בישום החללים. מדובר במכשירים חשמליים, קטנים לרוב, אשר מבשמים את חלל החדר שבו הם מותקנים בכל שעות היממה – ובאופן זה, מנטרלים ריחות רעים ומותירים בחדר ניחוח עדין ונעים. לפניכם כל מה שצריך לדעת על ההמצאה הנהדרת הזו.

כיצד מפיצי ריח חשמליים פועלים?

כיום קיימים מגוון של מפיצי ריח חשמליים, אשר נבדלים ביניהם לא רק במראה, באיכות ובצורה שלהם, אלא גם במנגנון המותקן בהם. עם זאת, ניתן לומר כי רוב מפיצי הריח החשמליים פועלים באמצעות שילוב של מנגנון חשמלי ומכני: המכשיר פועל על בסיס סוללות, ובכל מספר דקות או שעות (לבחירת המשתמש), מתקיימת מעין "לחיצה" על מנגנון הריסוס, אשר גורמת לשחרור כמות מדודה של בושם לחלל החדר. בשל העובדה שמפיץ הריח החשמלי פועל ללא הפסקה ולכל אורך שעות היממה, החדר נותר מבושם ומנוטרל מריחות לא נעימים תמיד.

היכן ניתן לרכוש מפיצי ריח חשמליים?

מפיצי הריח החשמליים הפכו לפתרון בישום חללים כל כך נפוץ, עד כי כיום, ניתן למצוא אותם כמעט בכל בית עסק – ואף ברשתות המזון השונות. עם זאת, חשוב להבין כי מפיצי ריח חשמליים איכותיים, כאלה שמגיעים עם מגוון של ניחוחות מעודנים יותר ומסוגלים באמת לנטרל ריחות לא נעימים – ניתן למצוא בעיקר בבתי עסק המתמחים בייבוא, שיווק או ייצור של מכשירים כאלה.

על מה כדאי לתת את הדעת בעת רכישת מפיץ הריח?

בעת רכישת מפיץ הריח החשמלי, יש לתת את הדעת על שלושה פרמטרים עיקריים: גודל החלל שאנו מעוניינים לבשם, הניחוחות המותאמים למכשיר ומנגנון ההפעלה שלו.
• גודל החלל – מפיצי ריח חשמליים נבדלים ביניהם, בין היתר, בעוצמה שלהם – ומסיבה זו, בעת רכישת המכשיר יש לקחת בחשבון את גודל חלל החדר שבו מפיץ הריח יותקן.
• הניחוחות המותאמים למכשיר – חשוב להבין כי לא ניתן להכניס כל ספריי בושם לכל מפיץ ריח חשמלי. למעשה, כל מכשיר בנוי כך שהוא יכול להכיל בקבוקון בישום המיועד ספציפית אליו. מסיבה זו, טרם רכישת המכשיר, מומלץ לבדוק את הניחוחות המותאמים אליו.
• מנגנון ההפעלה – רצוי לוודא שמנגנון ההפעלה של המכשיר מכיל פונקציה, אשר באמצעותה ניתן יהיה לשלוט על תדירות או על עוצמת הבישום המופץ לחלל החדר.