כל החידושים האחרונים בתחום הפצת הריח

בישום למשרד

תחום הפצת הריח הוא תחום שממשיך ומשתכלל משנה לשנה, ולא בכדי. כולנו אוהבים להקיף את עצמנו בריחות טובים ולנטרל ריחות שנתפסים בעינינו כ"רעים", והסיבה לכך היא לחלוטין ביולוגית: חוש הריח שלנו, בדומה מאוד לשאר חושי הגוף, נוצר וקיים בין היתר על מנת לסייע לנו להבין ולפרש את הסביבה הקרובה אלינו. כאשר אנחנו נמצאים בסביבה בה קיים ריח רע, הגוף שלנו יפרש את המצב כלא בטוח עבורנו, שכן ריח רע נגרם לא פעם בשל גורמים שעלולים להזיק לנו, ובכלל זה נבגי עובש הנישאים באוויר, בקטריות, זבל, מזון רקוב ועוד. בתגובה לריח הרע, הגוף שלנו ינסה להרחיק אותנו מהסביבה הלא בטוחה שאנו נמצאים בה, ובין היתר יגרום לנו לשלל תסמינים כמו למשל כאבי ראש, בחילות, עצבנות ועוד. אז מהם החידושים האחרונים בתחום הפצת הריח, בדגש על מכשירים חשמליים? לפניכם שני אמצעי בישום מובילים שכדאי לכם להכיר.

מפיצי ריח חשמליים

מפיצי הריח החשמליים נכנסו לחיינו בסערה לפני מספר שנים, ומאז ועד היום – הם ממשיכים להיות בין אמצעי הבישום היעילים והנמכרים ביותר כיום. אם טרם יצא לכם לראות או לעשות שימוש במכשירים הללו, כדאי שתדעו שמדובר במכשירים חשמליים קטנים, אשר מפיצים כמות מדודה של בישום לחלל החדר בפרקי זמן קבועים, בהתאם להעדפות המשתמש. באופן זה, מפיצי הריח החשמליים מותירים את החלל שבו הם מותקנים מנוטרל מריחות לא נעימים לכל אורך היום, וכמו כן מותירים ניחוח מעודן ונעים בחדר.

מפיצי ריח באמצעות שמן ארומתרפי

כמעט שלא קיים אדם שלא מכיר את מפיצי הריח באמצעות השמנים הארומתרפיים. מדובר במתקנים שהיו מכילים מקום ייעודי לנר, ומעליו מקום למים ולמספר טיפות של שמן ארומתרפי כלשהו. הנר היה מחמם את תערובת המים עם השמן, וכך היינו מפיצים את השמן הארומתרפי לחדר. אם אתם נמנים על חובבי המתקנים הללו, בטח תשמחו לשמוע כי כיום, קיימים מפיצי ריח חשמליים אשר פועלים על עיקרון זהה, אלא שהם לא דורשים מאתנו להתעסק עם נרות, אלא מתאפיינים בטיימר המאפשר לנו להגדיר את אורך הפעילות של המכשיר.