כיצד תתאימו מפיץ ריח באופן אידיאלי לחללים שונים

בישום למשרד

מפיצי ריח חשמליים הפכו כבר מזמן למוצר של חובה בקרב בתים פרטיים, בתי עסק, חדרי מדרגות, חנויות ומגוון של חללים נוספים. כיום קיימים מגוון של מפיצי ריח חשמליים, אשר עשויים להיבדל ביניהם בפונקציות ובאופן הפעולה שלהם. כיצד תבחרו את מפיץ הריח האידיאלי עבורכם? לפניכם מספר פרמטרים שכדאי לכם לתת עליהם את הדעת בעת התאמת מפיצי ריח חשמליים לחללים שונים.

גודל החלל

אחד הפרמטרים החשובים והבסיסיים ביותר בעת התאמת מפיצי ריח לחללים שונים, הוא הגודל של החלל שאנו מעוניינים לבשם. עבור חללים קטנים, כמו למשל חדר השירותים, ניתן להסתפק במפיץ ריח חשמלי קטן ובסיסי. לעומת זאת, עבור חללים גדולים, כמו למשל חנויות או בתי עסק אחרים – מומלץ לרכוש מפיץ ריח חשמלי מקצועי ואיכותי יותר, כזה שמסוגל להפיץ כמות גדולה יותר של בישום ולנטרל ביעילות ריחות לא נעימים.

הפונקציות של מפיץ הריח

רוב מפיצי הריח החשמליים מכילים פונקציה, שבאמצעותה ניתן לקבוע את תדירות או את עוצמת הפצת הריח לחלל החדר. אם מדובר באלמנט שחשוב לכם לשלוט עליו על מנת להימנע מבישום יתר או ממצב בו החלל אינו מבושם דיו, רצוי שתרכשו מפיץ ריח חשמלי אשר מכיל פונקציה כזו.

מגוון תרסיסי הבושם המותאמים למפיץ הריח

חשוב להבין כי מפיצי הריח החשמליים הקיימים כיום בשוק אינם בהכרח זהים, ואף עשויים להשתנות מהותית בין מפיץ ריח אחד לאחר. במקביל לייצור מפיצי הריח החשמליים, עבור כל המכשירים הללו מיוצרים גם תרסיסי בושם, אשר מותאמים ספציפית לאותו מכשיר, ולו בלבד. טרם רכישת מפיץ הריח עצמו, רצוי להריח את מגוון תרסיסי הבושם המותאמים אליו, ולוודא כי הניחוחות אכן לטעמנו או אכן משרתים את המטרה שלשמה אנו מתקינים את מפיצי הריח. כך, למשל, אם אנו מחזיקים בחנות המוכרת ציוד לספורט ימי, מומלץ לוודא כי אחד מסוגי התרסיסים המותאמים למפיץ הריח שאנו מעוניינים בו, מתאפיין בריח של ים. עניין זה לא רק יסייע לנו להפיץ ריח טוב ונעים במיוחד בחלל החדר, אלא גם כזה המותאם ספציפית לצרכים ולרצונות שלנו.