כיצד תגרמו לעובדים שלכם להיות פרודוקטיביים יותר במקום העבודה?

בישום למשרד

כל עסק מוצלח יודע שהסיבה העיקרית להצלחתו היא העובדים שלו. כאשר העובדים של העסק נהנים מהעבודה ומשקיעים בה את כל מרצם, לרוב העסק יתפקד בצורה טובה ויעילה יותר, ויגיע לתוצאות טובות יותר – הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. אז כיצד תוכלו לגרום לעובדים שלכם להיות פרודוקטיביים יותר? באמצעות מפיצי ריח חשמליים. מופתעים? לפניכם כל הסיבות להתקין מפיצי ריח ברחבי העסק.

כי ריח רע עשוי להשפיע על מצבם הפיזי והנפשי של העובדים

בדומה מאוד לשאר החושים שלנו, גם לחוש הריח יש תפקיד עיקרי בגוף האדם – והוא להתריע בפנינו מפני סכנות או מפני סביבה לא בטוחה. מסיבה זו, כאשר אנו מריחים ריח רע, לרוב הגוף שלנו יגיב באי שקט, עצבנות, חוסר ריכוז, חוסר מנוחה ואף בכאבי ראש, בחילות והקאות. לעומת זאת, ריח טוב יכול להשרות בנו תחושות של רוגע, נמרצות ואף שמחה. התקנה של מפיצי ריח חשמליים בבית העסק לא רק תנטרל ריחות רעים, אלא גם תסייע בהפצת בישום מעודן מאוד לחלל החדר.

כדי לתת לעובדים שלכם תחושה שהם מוערכים

התקנת מפיצי ריח חשמליים בבית העסק, נראית לכאורה כמו פעולה לא ממש הכרחית, או במילים אחרות – "אקסטרה". בדיוק מסיבה זו, המחווה הפשוטה הזו עשויה להרשים מאוד את העובדים שלכם, ולגרום להם לחוש שהם מוערכים ושבאמת אכפת לכם מרווחתם. כאשר העובדים חשים שהמעסיק שלהם באמת ובתמים דואג להם, אין ספק כי העניין מתבטא בתפוקה טובה יותר במקום העבודה. דוגמא טובה לכך היא חברת "גוגל", אשר מציבה את תנאי העבודה של עובדיה בראש סולם העדיפויות שלה – וללא ספק קוטפת את הפירות עבור ההשקעה הזו.

כי זה עולה ממש מעט

ייתכן שמפיצי ריח חשמליים נראים כמו הוצאה גדולה יחסית, בה העסק שלכם יתקשה לעמוד. אנחנו פה כדי לספר לכם שלמעשה, מדובר בהוצאה קטנה וממש זניחה. עלות מפיץ הריח לרוב תעמוד על כמה מאות שקלים בודדים (קנייה חד פעמית), ואילו את הסוללות וספריי הריח תידרשו להחליף רק אחת לחודש ועד שלושה חודשים – כך שגם העלות שלהם, שהינה נמוכה ממילא, מסתכמת רק בכמה עשרות שקלים בחודש. אין ספק כי מדובר בהוצאה זניחה, ובייחוד ביחס לתמורה האדירה שהיא תעניק לכם.