כיצד תבחרו את מבשם החללים הטוב ביותר עבורכם?

בישום למשרד

כמעט שלא קיים אדם כיום שאינו זקוק לפתרון לבישום חללים. בין אם מדובר בבית הפרטי, במשרד או אף ברכב – בישום חללים היא פעולה נחוצה ונדרשת, שכן היא מסייעת לנו לנטרל ריחות לא נעימים ולשהות בחלל רענן ונעים. מסיבה זו, כיום קיימים בשוק לא מעט אמצעים שונים ומגוונים לבישום חללים, והמבחר העצום עשוי להיות מבלבל במיוחד. אז איך תבחרו את אמצעי בישום החללים האידיאלי עבורכם? להלן מספר פרמטרים שכדאי לתת עליהם את הדעת בעת בחירת מבשם חללים.

סוג החלל שאותו אנו מעוניינים לבשם

סוג החלל שאותו אנו מעוניינים לבשם, הוא אולי הפרמטר החשוב והמהותי ביותר שעלינו לתת עליו את הדעת בעת בחירת מבשם חללים. אמצעי בישום חללים לחדר השינה, למשל, לרוב יהיה שונה מזה שנבחר לצורך בישום חדר השירותים – הן בשל סוג הריח המותאם לכל חדר והן בשל עוצמת הבישום שנעדיף.

גודל חלל החדר

בשוק ישנם אמצעי בישום אגרסיביים יותר ואגרסיביים פחות. מטבע הדברים, ככל שחלל החדר שאנו מעוניינים לבשם הוא גדול יותר, כך אמצעי הבישום שנרצה לרכוש יהיה חזק יותר – על מנת שאכן יוכל לבשם את החדר כהלכה ולנטרל ריחות לא נעימים המתעוררים בו. בחללים קטנים, לעומת זאת, נעדיף אמצעי בישום מעודן יותר, וזאת על מנת שנוכל למנוע בישום יתר של החדר, אשר עשוי ליצור את האפקט ההפוך מזה שאנו מבקשים.

מידת ההתעסקות שאמצעי הבישום דורש מאיתנו

ישנם אמצעי בישום שעל מנת להפעיל אותם, עלינו להיות נוכחים בחדר. ספריי ריח פשוט הוא דוגמא נהדרת לכך: על אף שהוא מסייע לנו בנטרול ריחות לא נעימים באופן מידי מחד, הוא אינו פעיל כאשר אנו לא עושים בו שימוש הלכה למעשה מאידך. עניין זה יוצר מצב שהחדר מבושם יתר על המידה כאשר אנו משתמשים בספריי, או לא מבושם כלל כאשר אנו לא נמצאים בחדר ולא לוחצים על הספריי. לעומת אמצעי בישום כאלה, ישנם אמצעי בישום "עצמאיים" יותר, כמו למשל ספריי ריח חשמלי – אשר מפיץ כמות מדודה של בישום לחלל החדר בפרקי זמן קבועים, ללא צורך בהתערבות אנושית.