כיצד ניתן להתמודד עם ריח רע בחדר השירותים?

בישום למשרד

מטבע הדברים, ריח רע בחדר השירותים הוא תופעה המוכרת לכולנו. על אף שכיום קיימים מגוון של פתרונות בישום לחדר השירותים באופן ספציפי, אין ספק כי רוב פתרונות הבישום הללו אינם יעילים מספיק, וכי חלקם אף דורשים מאיתנו לא מעט עבודה או התעסקות. אז כיצד ניתן להתמודד עם ריח רע בחדר השירותים באופן הפשוט, הקל והחסכוני ביותר? לפניכם המדריך השלם.

אילו פתרונות בישום לחדר השירותים קיימים כיום?

כיום קיימים פתרונות בישום רבים לחדר השירותים – חלקם אפקטיביים יותר וחלקם פחות. בין פתרונות הבישום הפופולריים ביותר לחדר השירותים, ניתן למצוא כיום את ספריי הריח הפשוט שכולנו מכירים, פניני ריח, סבוני ריח ואף עלי כותרת ריחניים (פוטפורי). על אף שרוב פתרונות הבישום הללו מצליחים להפיץ כמות מסוימת של בושם לחלל החדר, לרוב מדובר בבישום כמעט בלתי מורגש, אשר אינו מצליח להתמודד באופן יעיל עם ריחות לא נעימים ולנטרל אותם.

מהו הפתרון היעיל ביותר לבישום חדר השירותים?

הצורך בפתרונות יעילים לבישום חללים, הוליד את מפיצי הריח החשמליים. מדובר בהמצאה גאונית, שכן מפיצי ריח אלה לא רק מבשמים את חלל החדר לכל אורך היום, אלא גם מנטרלים ריחות לא נעימים בקלות – וזאת מבלי שנידרש לעשות שום דבר לשם כך. מפיצי הריח החשמליים עובדים כך שהם מכילים מקום ייעודי לספריי בושם ולסוללות, וכמו כן פונקציה שמאפשרת למשתמש לקבוע את תדירות או את עוצמת הפצת הבושם לחלל החדר. באופן זה, המכשיר פועל לכל אורך היום, בפרקי זמן קבועים, ומשחרר כמות מדודה של בישום לחלל החדר באופן אוטומטי. בשל העובדה שמפיץ הריח החשמלי פועל ללא הפסקה, הריחות הלא טובים שמתהווים בחדר מנוטרלים באופן מיידי, ואנו נהנים מסביבה נקייה ונעימה יותר.

מהן העלויות של מכשיר כזה?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, העלות של מפיצי ריח חשמליים היא למעשה לא גבוהה כלל. לרוב, המכשיר עצמו יעלה לנו כמה מאות שקלים בודדים, ואילו ספריי הבושם והסוללות יעלו לנו כמה עשרות שקלים בלבד. לאור העובדה שאת הסוללות יש להחליף אחת לשלושה חודשים ועד חצי שנה, ואת ספריי הבושם יש להחליף רק אחת לחודש בממוצע – מדובר בפתרון אפקטיבי וחסכוני במיוחד לבישום חדר השירותים.