כיצד נבחר מפיץ ריח חשמלי לבית?

בישום למשרד

מפיץ ריח חשמלי הוא אחד הפיתוחים האחרונים והחדשניים ביותר בתחום בישום החללים. מדובר במכשיר יעיל למדיי, לו מטרה אחת ויחידה: לנטרל ריחות לא נעימים בחלל החדר שבו אנו שוהים, ולהפיץ במקומם ריח רענן, נקי ונעים – לכל אורך שעות היממה. אז מהו בדיוק מפיץ ריח חשמלי וכיצד נבחר מכשיר כזה לבית הפרטי שלנו? לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהו מפיץ ריח חשמלי?

כיום קיימים בשוק מגוון של מפיצי ריח חשמליים, שעל אף שהבסיס שלהם דומה, עשויים להיבדל ביניהם משמעותית בגודל, בעיצוב ואף בסוג של הבישום שניתן להכניס אליהם. עם זאת, מפיצי הריח החשמליים הרווחים הם מכשירים קטנים לרוב, אשר מכילים בתוכם מקום לסוללות ולספריי ריח כשלהו, המותאם ספציפית לאותו המכשיר וקיים במגוון של ניחוחות שונים. כמו כן, במרבית מפיצי הריח החשמליים לרוב תהיה קיימת פונקציה אשר מאפשרת לשלוט על תדירות או על עוצמת הבישום שמופץ לחלל החדר. את המכשיר ניתן לתלות בקלות בפינות אסטרטגיות בחדר הנבחר, וכך הוא למעשה מבשם את חלל החדר בכל שעות היממה, תוך נטרול ריחות לא נעימים המתעוררים בו.

כיצד בוחרים מפיץ ריח חשמלי לבית?

בחירת מפיץ ריח חשמלי לבית צריכה להתבסס על מספר פרמטרים, כאשר החשובים והבולטים שבהם הם גודל החדר שבו ימוקם המכשיר והניחוחות המותאמים אליו:
• גודל החדר שבו ימוקם מפיץ הריח – בעת רכישת מפיץ ריח, חשוב מאוד לתת את הדעת על גודל החדר שאנו מעוניינים לבשם. כך, למשל, אם אנו מעוניינים לבשם ולנטרל ריחות לא נעימים מחדר גדול במיוחד, כמו למשל סלון הבית, חשוב לרכוש מכשיר עוצמתי דיו, אשר מסוגל להתמודד בקלות וביעילות עם בישום חללים בסדר הגודל הזה.
• הניחוחות המותאמים למכשיר – למרבה הצער, לא ניתן להכניס כל תמצית או ספריי ריח לכל מפיץ ריח חשמלי. מפיצי הריח החשמליים בנויים כך שהם מכילים בתוכם מקום לספריי ריח ייעודי, המותאם ספציפית לאותו המכשיר. מסיבה זו, טרם הרכישה, חשוב מאוד להריח את הניחוחות המותאמים למכשיר ולוודא שאנו מתחברים אליהם ואוהבים אותם.