הפתרונות הפופולאריים ביותר לבישום חללים – סקירת עלויות

בישום למשרד

כולנו נהנים לשהות בחללים מבושמים ומנוטרלים מריחות רעים, ולא בכדי. כאשר אנו נמצאים בסביבה בה קיים ריח לא נעים, עניין זה לרוב יעורר בנו תחושות לא נעימות – החל מאי שקט וחוסר סבלנות, ועד לתחושות פיזיות קשות, אשר יבואו לידי ביטוי בכאבי ראש, בחילות ואף הקאות. על אף שכולנו היינו שמחים להימנע מתחושות כאלה ולשהות בסביבה נעימה ומבושמת תמיד, בישום חללים הוא לרוב פעולה לא פשוטה, אשר דורשת מאיתנו השקעה של לא מעט זמן או כסף. עם זאת, כיום קיימים פתרונות חדשניים לבישום חללים, אשר לא רק מונעים מאיתנו את הצורך להתעסק בבישום החדר בכל שעות היממה, אלא גם כרוכים בעלויות מינימליות. לפניכם כמה מפתרונות הבישום הפופולאריים ביותר בשוק והעלויות המשוערות שלהם.

סבוני ריח, דפי ריח, פניני ריח

סבוני ריח, פניני ריח, דפי ריח ומוצרים נוספים מסוג זה, משמשים כפתרון בישום יעיל לארונות, לחדר השירותים ולחללים קטנים לרוב. הסיבה לכך היא שפתרונות בישום אלה לרוב מעודנים יחסית, ואינם מסוגלים לבשם חללים גדולים במיוחד או לנטרל ריחות לא נעימים חזקים. העלות של מוצרים אלה לרוב תעמוד על כמה עשרות שקלים, אך נידרש להחליף אותם לעיתים תכופות יחסית – לעיתים אף אחת לשבועיים.

ספריי ריח

אין אדם שלא מכיר את ספריי הריח הקלאסי, אשר נמצא בחדר השירותים בכל בית בישראל. מדובר בבקבוקון המכיל בישום אגרסיבי למדיי, אשר מטרתו לנטרל ריחות לא נעימים באופן יעיל ומהיר. על אף שספריי הריח אכן מנטרל ריחות לא נעימים באופן מהיר ויעיל למדיי ומחירו נמוך יחסית, לא מדובר בהכרח בפתרון היעיל והזול ביותר לבישום חללים, שכן אין לנו שליטה אמיתית על כמות הבישום המשתחררת מהבקבוקון. עניין זה גורם לנו "לבזבז" את הבישום שבבקבוקון באופן מהיר למדיי, לעיתים אף תוך שבוע בלבד.

מפיצי ריח חשמליים

מפיצי ריח חשמליים הם אולי פתרון הבישום היעיל והחסכוני ביותר כיום. עלות המכשיר עומדת על כמה עשרות ועד כמה מאות שקלים בודדים, ולאחר מכן, כל שאנו נדרשים לעשות הוא לרכוש סוללות או ספריי בישום כאשר אלה נגמרים – עניין המסתכם בהוצאה חודשים של עשרות שקלים בודדים בלבד. מדובר בהשקעה נמוכה למדיי לאור העובדה שמכשירים אלה מבשמים את חלל החדר בכל שעות היממה, באופן עצמאי לחלוטין.