בישום לחדרי שירותים

בישום למשרד

כולנו יודעים שחדרי השירותים הינם החדרים בהם הכי קשה לשמור על ריחות נעימים. בשל אופי חדר השירותים, התחזוקה של חדר זה הינה גבוהה במיוחד, הן מבחינת נקיונות והן מבחינת נטרול הריחות השונים המופיעים בשירותים. פעמים רבות, חדר השירותים משולב עם חדר המקלחת, עניין העלול להוסיף לריחות הרגילים של חדר השירותים גם ריחות של עובש, בעיקר כאשר מדובר בחדרי שירותים ומקלחת שאינם מאווררים דיים. על אף שבישום לחדרי שירותים עלול להישמע כמו משימה מסובכת, הדורשת זמן ואנרגיה רבים, הרי שניתן לתחזק את השירותים באופן קבוע מבלי שנידרש לפעולות רבות או מסובכות מדיי, שלרוב גם יגזלו מאיתנו זמן יקר. כיצד עושים זאת? הרי לפניכם כמה דברים שחשוב לדעת על בישום לחדרי שירותים.

ניקיון
כמובן שאבן הדרך הראשונה בכל הקשור לבישום חדרי שירותים הינה שמירה על הניקיון שלהם, וביצוע פעולת ניקיון אחת לשבוע. שמירה על ניקיונו של חדר השירותים מסייעת בהפחתת הריחות הרעים העלולים להצטבר בחלל השירותים, בין אם בשל הצטברות של עובש או אבק, ובין אם בשל הצטברות של חיידקים בחלל החדר.

מהי שיטת הבישום הטובה ביותר לבישום חדרי שירותים?
קיימות מגוון של שיטות בישום לחדרי שירותים, כאשר הנפוצה שבהן הינה שיטת הבישום באמצעות ספריי ריח. ספריי הריח לרוב ממוקם בחדר השירותים ליד האסלה, ונעשה בו שימוש לאחר כל אדם היוצא מחדר השירותים. באופן זה, מתבזבזת כמות גדולה מאוד של ספריי ריח, וחדר השירותים עשוי לעיתים להגיע למצב בו הוא מבושם מדיי – עניין הדוחה את מרבית האנשים וגורם להם לתחושות לא נעימות כמו בחילה. בנוסף, הריח של הספריי לרוב מתנדף לאחר זמן קצר, עניין המקשה עלינו בשמירה על ריח טוב בחדר השירותים במשך כל שעות היממה. בדיוק מסיבה זו, קיים מטהר האוויר החשמלי. מדובר במכשיר פשוט וחכם, המתיז כמות מדודה של ספריי ריח לחלל חדר השירותים בכל מספר דקות או שעות, לפי בחירת המשתמש. מכשיר זה מבטיח את בישום חדר השירותים במהלך כל שעות היממה, וכמו כן מבטיח כי החדר לעולם לא יהיה מבושם מדיי.

בישום לחדרי שירותים – באיזה ריחות כדאי להשתמש?
קיימים ריחות רבים בהם ניתן להשתמש על מנת לנטרל ריחות רעים בחדר השירותים. לרוב, רצוי לבחור בריח שהינו נעים בעיניכם, אך עם זאת, אינו חזק או אגרסיבי מדיי. בנוסף, מומלץ שלא לשלב ריחות רבים בחדר השירותים, שכן הדבר עלול להשיג את המטרה ההפוכה מזו שבה חפצנו.