איך תמתגו את העסק שלכם בקלות וביעילות?

בישום למשרד

בעלי עסקים רבים לא נותנים על כך את הדעת, אך מיתוג העסק הוא אחת מהפעולות החשובות ביותר שעליהם לעשות, שכן מיתוג כזה לא רק מסייע לנו למצב את העסק כמתקדם ואיכותי, אלא גם מסייע בהגדלה משמעותית של היקף המכירות. הסיבה שבעלי עסקים רבים אינם משקיעים במיתוג העסק שלהם, נעוצה בעיקר בעניין הכלכלי. לרוב, מיתוג דורש משאבים רבים, אשר לא כל בית עסק מחזיק בהם, ומסיבה זו – ניתן להבין מדוע בעלי עסקים רבים בוחרים לוותר עליו. אנחנו פה כדי לספר לכם שקיימת גם דרך אחרת, יעילה וחסכונית למדיי, למיתוג העסק. סקרנים? המשיכו לקרוא.

למה חשוב למתג את העסק?

לפני שניגש להסבר על כיצד ניתן למתג את העסק ביעילות ובעלות מינימלית, יש לתת את הדעת תחילה על חשיבות פעולת המיתוג. חשוב להבין כי כיום, קיימים מאות אלפי עסקים (ואף מעבר לכך) בשוק הישראלי בלבד, עניין אשר מציב בעלי עסקים רבים בתחרות מתמדת. לרוב, לקוחות יעדיפו לבצע רכישות מבית עסק שהם סומכים עליו ושמצטייר בעיניהם כאיכותי ומוביל. בתי עסק אלה לא יסתפקו רק בשירות טוב ומקצועי, אלא גם ובעיקר במיתוג – אשר ייצב אותם כמתקדמים, איכותיים וכמובילים על המתחרים שלהם. על מנת שלא להישאר מאחור, יש להקפיד למתג את העסק ולתת ללקוחות את התחושה שמדובר במקום איכותי, שניתן לסמוך עליו, על מוצריו ועל השירות שהוא מעניק.

כיצד נמתג את העסק בפשטות וביעילות?

מיתוג לרוב יפנה לאחד החושים שלנו, כאשר במרבית המקרים, החוש הזה יהיה חוש הראייה. לעניין זה יתרונות רבים, אך גם חיסרון אחד משמעותי: צרכנים כבר התרגלו לקבל מסרים פרסומיים באמצעות חוש הראייה, כך שהם יודעים כיצד לסנן אותם. דרך נוספת ויעילה לא פחות (ואף יותר) למתג את העסק היא באמצעות חוש הריח באמצעות מפיצי ריח לעסקים. כאשר לקוחות נכנסים לבית עסק שבו שורר ריח נעים, המתקשר ישירות לבית העסק ולמוצרים או לשירותים שלו, הוא אוטומטית נתפס בקרב הצרכנים כממותג ואיכותי – מבלי שהם אפילו ישימו לב לכך. כיצד תעשו זאת בקלות ובפשטות? באמצעות מפיצי ריח חשמליים. כל שעליכם לעשות הוא לרכוש מפיץ ריח שאליו מותאמים ניחוחות המתקשרים לעסק שלכם, ולהתקין אותו בבית העסק. העלות של מיתוג כזה תסתכם בכמה עשרות שקלים לחודש, אך תרומתה לקידום העסק שלכם תהיה אדירה.