איך לנטרל ריחות לא נעימים בבית?

בישום למשרד

הבית שלנו הוא המבצר שלנו, המקום בו אנו ישנים, אוכלים, ולעיתים אף עובדים. מסיבה זו, לכולנו חשוב להרגיש נינוחים ורגועים בבית שלנו, וליהנות מסביבה נקייה ונעימה ככל הניתן. למרבה הצער, ישנם גורמים אשר עשויים להפוך את השהייה שלנו בבית לקשה – כאשר העיקרי והבולט שבהם הוא ריח לא נעים. ריח כזה יכול לנבוע ממגוון של סיבות שונות, כמו למשל קרבה למקור זבל, קרבה לביוב, עשן שמקורו בתוך הבית או מחוצה לו, אבק הנישא באוויר ועוד. ריחות לא נעימים כאלה עלולים לגרום לרוב האנשים לתחושות לא נעימות, אשר עשויות לנוע על סקאלה רחבה שבין אי שקט וחוסר ריכוז, דרך עצבנות ועד לכאבי ראש, מיגרנות ואף הקאות. אז איך ננטרל ריחות לא נעימים בבית? לפניכם המדריך השלם.

כיצד ניתן לנטרל ריחות לא נעימים בבית?

על מנת לנטרל ריחות לא נעימים בבית, לרוב נזדקק לפתרון כלשהו לבישום חללים. בישום חלל הבית לכל אורך שעות היממה, יסייע לנו לא רק להפיץ ריח טוב יותר בבית, אלא גם לנטרל ריחות לא נעימים המתעוררים בו במהלך היום. למרבה הצער, רוב הפתרונות לבישום חללים, לרוב כרוכים בהוצאה כלכלית לא קטנה, כמו גם בהתעסקות בלתי פוסקת בבישום החלל. עם זאת, בשנים האחרונות נכנס לתחום "שחקן חדש" – מפיץ ריח חשמלי. מדובר במכשיר קטן, חכם וחסכוני במיוחד, אשר מבשם את חלל החדר שבו הוא מותקן לכל אורך היום, מבלי שנידרש לבצע שום פעולה מיוחדת או לתפעל אותו – בעלות המסתכמת בעשרות שקלים בודדים בחודש.

כיצד מפיץ ריח חשמלי פועל?

כיום טכנולוגיית הפצת הריח ובישום החללים השתכללה פלאים, וקיימים מגוון של מפיצי ריח חשמליים בשוק. עם זאת, ניתן לומר כי רוב מפיצי הריח החשמליים פועלים על בסיס עיקרון דומה: המכשיר מכיל מקום ייעודי לתרסיס בושם לבחירת המשתמש (מתוך מגוון התרסיסים המותאמים באופן ספציפי לאותו מכשיר), מקום לסוללות, ופונקציה שמאפשרת למשתמש לקבוע את תדירות הפצת הריח לחלל החדר. לאחר הכנסת תרסיס הבושם והסוללות למכשיר וכיוון ההגדרות שלו, מפיץ הריח החשמלי מתחיל לעבוד באופן עצמאי לחלוטין, ומבשם את חלל החדר שבו הוא מותקן בכל שעות היממה.