איך בוחרים מפיץ ריח למשרד?

בישום למשרד

אין ספק כי המשרד הוא המקום בו אנו מבלים את רוב זמננו – לטוב ולרע. בין אם מדובר במשרד הביתי ובין אם מדובר במשרד של המעסיקים שלנו, יצירת אווירה טובה בחלל המשרד לרוב תתרום לאיכות העבודה שלנו ולתחושתנו הנפשית, ותסייע לנו לחוש נמרצים וערניים יותר בעת העבודה. אחת הדרכים היעילות והפשוטות ביותר ליצור אווירה כזו במשרד, היא התקנת מפיצי ריח חשמליים בחלל החדר. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

כיצד מפיצי ריח חשמליים תורמים ליצירת אווירה נעימה במשרד?

משרד הוא בית עסק אשר נמצא לרוב במיקום מרכזי ומתאפיין בתנועה ערה של אנשים. מטבע הדברים, אלמנטים אלה עלולים ליצור ריח לא נעים במשרד מעת לעת. על אף שנשמע כי מדובר בבעיה זניחה, חשוב להבין כי חוש הריח שלנו הוא חוש עוצמתי ביותר, ובדומה לשאר החושים שלנו – הוא לא מסייע לנו רק בהתמצאות, אלא גם מתריע בפנינו מפני סכנות. כאשר אנו מריחים ריח לא נעים, דבר זה לרוב יעורר בנו תחושות של סלידה, כאבי ראש, בחילות ואף תגובות פיזיולוגיות קשות יותר. לעומת זאת, כאשר אנו מריחים ריח רענן ונעים, אנו לרוב חשים נמרצים, ערניים ושמחים יותר, שכן המוח שלנו מאותת לנו שאנו נמצאים בסביבה נעימה ובטוחה. מפיצי ריח חשמליים לא רק מנטרלים ריחות לא נעימים במשרד, אלא גם מבשמים אותו באופן מעודן לכל אורך היום – וכך למעשה מסייעים ביצירת אווירה טובה ונעימה יותר ברחבי חלל המשרד.

כיצד נבחר מפיץ ריח חשמלי למשרד?

בעת בחירת מפיץ ריח חשמלי למשרד, יש לתת את הדעת על שני פרמטרים עיקריים: גודל המשרד והריחות המותאמים למפיץ הריח. באשר לגודל המשרד – אם אתם נמצאים בחלל גדול יותר, רצוי לרכוש מפיץ ריח חשמלי עוצמתי יותר, ולהיפך. ככל שמפיץ הריח יותאם בצורה טובה יותר לגודל של המשרד, כך הוא יספק לנו את התוצאות הטובות ביותר עבורנו. באשר לריחות – כדאי לדעת כי לא ניתן להכניס כל בקבוקון ספריי לכל מפיץ ריח חשמלי, והבקבוקונים נוצרים כך שהם מיועדים למפיצי ריח ספציפיים. מסיבה זו, טרם רכישת המכשיר עצמו, רצוי לוודא שהריחות המותאמים אליו אכן טובים ונעימים לנו.